28 Ağustos 2012 Salı

Üniversiteye Yeni Başlayanlar İçin Kız Tavlama Taktikleri II - Kas Yapmak

Okurken dinle.

Merhaba zalımeyler.

Evvelki yazıya burada devam ediyorum.

Previously on Barni Stinsın: Herkese selam verdik, güleryüzlü olduk. Böylece çevre yaptık. Dedikodu Kazanı Manipülasyon Teorisiyle, DKM XT5000, kızları manipüle ettik.

Beyler üniversiteye gitmeden yapmanız gereken bir şey var: kas yapmak.

Ben üniversiteye ilk gittiğimde bana kaslı çocuk derlerdi. Bunun alt metni ne biliyor musun piç? En az bir şeyi ile bilinir olmak. Örnekse; müzik aleti, spor dalı, kaslı olmak etc... Burada müzik aleti çalıyorsan kas yapmana gerek yok diye bir şey yok, kas mutlaka olacak!

En az bir yönünle iyi olabilirsen diğerlerinden bir adım öne çıkarsın. Burdan size müzik aleti çalmayı öğretemeyeceğime göre, evet Barni bile bazen bazı şeyleri yapamaz -- iç ses: " NO, WAIT! ı CAN DO EVERYTHING, I M AWESOME, SUPA-DUPA GOODLOOKING, ALL DAY AND ALL NIGHT FUCKER" -- onun için size kas yapmayı anlatacağım. Kası sevmeyen bir kız yok yeryüzünde, hatta kaslı erkek çok arzulanır beyler, kaynak: sikim.

Okullara gitmeye daha bir ay var ve bir ay boyunca bu programı ve diyeti uygularsanız vücudunuz az çok toplanacaktır.

Haftada 4 gün spor yapacağız. Size tavsiyem bir spor salonuna gidin piçler. Hareketleri kaldırabileceğiniz maksimum ağırlığın %70'i ile yapın.

Bunları okuyup okuyup da yarrak gidi beklemeyin. Bugunden itibaren yapın, yoksa okula gittiğinizde sikinizi avuçlarsınız.

Zaten dikkat ediyorsanız size her alanda bir devrim yapın diyorum. Kolay ekmek var mı lan öyle yavşak! Senin ağzını yüzünü sikerim ha! Öyle okuyup okuyup "haaaaaaaaa" diyip uygulamayacaksan ondan sonra bana Barni ben kız düşüremedim diye gelme sikerim tahtanı. Kalk silkelen kendine gel. Ekmek aslanın ağzında akke.

P.tesi:

-Gögüs
Bench Press 3x12 ya da evde yapanlar için Dumble Press 3x12
Incline Bench Press 3x12 ya da evde yapanlar için Incline Dumble Press 3x12
Şınav 3*20 ( Yapabilen Spartacusler 30 ya da 40 yapabilir setleri)
Bench Flies 3x12

-Biceps
EZ Bar Curl 3x12 ya da evde yapanlar için Dumbbell Curl
Hammer Curl 3x12
Preacher Dumbbell Curl 3x12
Reverse Barbell Curl ya da evde yapanlar için Reverse Dumbbbell Curl

Karın 
8 dakikalık karın kası antremanı.

Salı:

-Sırt
Barfiks 3 x Maksimum ( Beyler komple inip komple kalkın. Yarım barfiks çekmeyin, sırt gelişimi güzel olmaz)
Hyperextension 3 x 20
Bend Over Dumbbell Row 3x12
Lat Pull Down 3x12
Deadlift 3*12

-Triceps
Pushdown 3x12
Skull Crusher 3x12
Bench Dips 3x20
Overhead Triceps Extension 3x12


Karın 
8 dakikalık karın kası antremanı.


Çarşamba: Yatış

Perşembe:

-Bacak
Barbell Full Squad 3x12
Leg Extension 3x12
Seated Leg Press 3x12
Box Jump 3x20

Karın 

8 dakikalık karın kası antremanı.


En az yarım saat maksimum 1 saat koşu. Hızlı değil. Koşu bandında koşacaklar için ayar: 8.

Cuma: Pazartesi gününün aynı

-Program sırasında su için: Stay hydrated.
-Hareketler arası 45 saniye ara verin. Böylece kaslara daha çok kan pompalanacak ve gelişme hızlanacak.
-Hareketleri videolardaki gibi nizami bir şekilde yapın. Örnekse, şınav çekersen sırtın düz olmazsa; gögüse vuracak hakeket omuzlara ve popoya vurur. Sonuç olarak istenilen gelişimi alamazsın.
-Antremandan yarım saat önce bir meyve suyu için 333ml. Bu size antremandan önce gereken enerjiyi verecektir.



kas yapmak


Aynı hareketi 850 sefer yaptırmayıp farklı hareketler veriyorsam bi bildiğim var amına koyim. Mesela sırta bak bir ton kas grubu var. Ben hem alt sırttaki hem ust sırttaki tum kas gruplarını çalıştıracak hareketler verdiğim için tüm sırt aynı anda geliştiğinden sadece barfiks çektiğindeki gelişmenin 3-4 kat daha fazla bir gelişim elde edeceksin. Yazıyorsak bir bildiğimiz var amına koyim, indir o eli indir.

Şimdi bazı dalyaraklar atlayacaktır, bu kadar işkenceye değecek mi diye. Sana soruyorum iki kız var ikisinin de yüzü güzel, ikiside sarısın/esmer/kumral. Birinin bacakları çok düzgün ve gögüsler dik öteki ise bacaklarda selülit var gögüsler küçük. Hangisiyle çıkarsın?

Bu mu
kiz tavlama


Yoksa bu mu?


kiz tavlama


Nevada Gereksiz Araştırmalar Enstitüsü'nün yaptığı bir araştırmaya göre kadınların %83'ü fantezilerinde kaslı erkeklerle sevişiyorlar %92'si kaslı erkekleri, kası olmayan sünepelere tercih ediyor. Your choice, go!


Yemek Programı:

Beyler öncelikle yaz artık bittiği için bulk dönemine giriyoruz. Bulk ne demek diyen piçler için açıklıyorum, vücudun kilo aldığı dönem diyebilirim sana kısaca.

Bu dönemde ne bulduk yiyoruz, daha da şişmek ve heybetli görünmek için. Ama ben yağ almak istemiyorum vücuduma diyorsan yağsız yiyeceklerden ye. Ama benim burda vereceğim program protein ağırlıklı bir bulk programıdır. Her zaman bu programı takip edersen ayda bir değiştireceğim fitness ve diyet programını. Böylece bulktan definasyona döndüğümüzde benimle beraber gidersin.

Sabah kahvaltısı

5 tane haşlanmış yumurtanın beyazını yarım ekmek arasına koyup yiyoruz. Bu minimum kahvaltıdır. Üstüne bir şeyler yersen sen bilirsin.

1.5-2 saat sonra

1 Büyük Light Ton Balığı isteyen ekmek arası yer isteyen ekmeksiz

1.5 saat sonra

200 gr makarna. Spordan 1.5 saat önce kompleks karbonhidrat alıyoruz. Bu bizim fuel'imiz olacak antremanda.

Antremandan yarım saat önce, makarnadan 1 saat sonra

330 ml. meyve suyu

Meyve suyundan 1 saat sonra Antreman

Antremanı maksimum bir buçuk saatte bitirin. Fazlasında vucudunuzdaki glikoz depoları tükendiği için ve acil enerjiye ihtiyaç duyulduğu için vücüt en yakın enerjiye saldırır, yani kas yakar. Buna overtraining denir.

Antremandan hemen sonra

2 ölçek protein tozu, yoksa da önemli değil ilk ay için. Ama ilerde kullanacaksınız.

Antremandan bir saat sonra 

200-250 gr ekmek arası tavuk gögsü ve salata.

1 saat sonra

1 tane diyet ton balığıyla ile günü bitiriyoruz. Doymayanlar salata yiyebilir aralarda.

Evet beyler üniversiteye gitmeden size kısa şekilde bir fitness programı ve diyeti verdim. Bu konu ilerde açıklamalı ve daha geniş kapsamlı bir şekilde ele alınacaktır.

Bu programa başladan önce before-after fotoğraflarınızı çekin. Önden, arkadan, yanlardan. Aynı yerde ve aynı ışıkta çekin hep ki gerçek gelişiminizi görebilin.

Üniversiteye yeni başlayanlar için kız tavlama taktikleri kaldığı yerde devam edecek.

Au revoir.

Özet: Öööleeeee guş uçar gibi dolduuu havanın yüzü.

20 yorum:

  1. gayet güzel ve kısa yazmıssın yine. özellikle diyet programı cok faydalı olmus. ama antrenman yazman lazım antreman değil ona da dikkat et bundan sonra. kolay gelsin takipteyim

    YanıtlaSil
  2. Evet yavru güzel nokta. Ama şimdi onları değiştiremeyecek kadar üşeniyorum. Bir dahakine öyle yaparım.

    Sevişerek kal.

    YanıtlaSil
  3. Barni bende yaklasik 5 kilo fazla var. Bu calisma gunlernden 1 ini kosuya ayirsam olmaz mi?

    YanıtlaSil
  4. Olur Anıl. Ben definasyonda, yani yağ vermeye çalıştıgım zaman, bu gunlerin off günlerinde koşuyorum. Sen de öyle yapabilirsin istersen.

    YanıtlaSil
  5. keşke önceden okusaydım bu yazıyı :( ne kas var ne enstrüman. ama diğer dediklerini yapıcam hayırlısıyla

    YanıtlaSil
  6. ehe antrenman tamam. zaten klişedir bu antrenman. ama diyet çok da sağlıklı değil benden söylemesi. 1 öğünde 60 gr protein almak yarısını-ki bu min.- boşa almaktır fazla kaloridir yağlanmadır. 2 doz protein tozu da aynı şekil ama kaloriden sıkıntısı olmaz cepe zarardır. daha güzel 1 diyet programı uygulamanızı tavsiye ederim. (istesem yazarımda kasamam şimdi amk)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İbrahim, tüm uzmanlar kilomuz başına 2 gram protein almamız gerektiğiniz söylüyorlar ki yukardaki programda 140-150 gram gibi bir protein var. Verdiğim antremanı da hakkıyla yaparsan kasların fazlaca yırtılacagı için, bu kadar protein onları onarmanda daha da yardımcı olacaktır. İlgine teşekkürler :)

      Sil
  7. hacı abi 105 kiloyum boy 1.87 bu diyet uygunmudur uygun değilse ne yapmam gerek öğrenciyim para yok pul yok gidip salona yazılmaya 2 dumble mekik masası bide ipim var bi yardım et hele bana şampiyon

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili ceren onikibucuk, öncelikle adına sevgi koyayım. ehehe
      Diyet uygundur, sadece ekmekleri çıkar diyetten onları yeme protein diyeti yapmıs olursun. Hareketlerin yanına evde yapanlar için videolar da verdim zaten onları yap sen. Gelişimi de buraya yaz. Keep me posted cınım.

      Sil
  8. boyum 1.81 kilom 85. hacı dayı benim kilo vermem lazım bildiğin bira göbeği var bende napmam gerek bi fikir ver hele. üniversite bitiyo bu sene karı kız işini kendim hallettim çok şükürde kiloyu söküp atmam gerek üstümden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şampiyon İnsanity diye bir program var. Torrent'e "shaun t. insanity workout" yaz indir. Tabi kas yapmak gibi bir derdin yok da sadece göbeği atayım diyorsan.

      Sil
    2. araştırdım ben o programıda zamundada bulamadım isohuntta seeker yok indirmiyo o yüzden hacı. sende varsa torrenti bana bi paslasana onu bi türlü özelden yada inciden veya emailden. youtubedan videoları seyrettim tam benlik bişey evde alet edavat gerektirmeyen bi olay

      Sil
    3. Aynen öyle onun için verdim zaten ama bende link yok, bilgisayarımda var sadece :\

      Sil
  9. ne zamandır yelteniyordum hatta spor salonlarının kapısından bile döndüm. bu sefer başlayacağım lise 2.sınıfım 1 sene kaldım. sixpack lazım barni 1'!'1! kilo 85 boy 1.75. bilgic brit

    YanıtlaSil
  10. Barnicim buna çok ihtiyacım vardı zira bu kilolar beni ndeli ediyooooooooor..
    Edit:Boy 1.83 Kilo 101

    YanıtlaSil
  11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şampiyon Optimum Nutrition Gold Whey, kalite bölü fiyatta çok iyi bi toz. Protein7.com'da en uygun fiyata bulabilirsin.

      Sil
  12. Ben alkol içerek spor yapıyorum güzel kafayla daha iyi oluyo

    YanıtlaSil
  13. Barni reis gençlere boy uzatma üçin ne tavsiye edersin

    YanıtlaSil