27 Ağustos 2012 Pazartesi

Üniversiteye Yeni Başlayanlar İçin Kız Tavlama Taktikleri

Okurken dinle

Evet beyler,

Başlıkta üniversiteye yeni başlayanlar için dedim ama bunu yeni bir ofise gittiğinizde corporate whore'lar üstünde, dağcılık klubüne girdiğinizde taş karı Pelinsu üstünde, velhasıl kelam her yeni girdiğiniz ortamda kullanabilirsiniz. Bu taktikler tarafımdan defalarca denenmiş ve hepsinde ortamın en güzel kızı kaldırılmıştır. Aslında taktik de değildir bu anlatacaklarım ben zaten böyleyim ama sizin için taktikleştirdim. Hazırsanız başlayalım. Ready, steady, go.


kiz tavlamak

Temsili kitle


Öncelikle ilk günler okula gittiğinizde göreceksiniz ki erkekler yamyam gibi etrafı kesiyor olacaklar. Sakın ilk 3 gün apaçilik falan yapayım deme. Just leave it, şampiyon. Kızların çoğu bu sürede erkekleri keserler ama tavlayayım diye değil. Her sike atlayan apaçileri ayıklarlar bu sürede. Sakin ol kimse hiçbir yere kaçmıyor ve senin daha ilk gün içinin gittiği kızı düzecek değil.

İnsanlara selam verin beyler. Sabahları gülümseyerek bir günaydın bile çok etkilidir. Tanı-tanıma hiç önemli değil. Bunu en başta yaptığın zaman doğal olarak insanlar seni kabullenirler. İlk zamanlarda bu açılımı yapamazsanız ilerde çok zor olur.

Senin bu aşamadaki görevin, kızlara yazmak değil daha çok insanla tanışıp samimi olmaktır. Bu aynı zamanda sizde bir popülerlik algısı uyandırır çünkü herkesle konuşuyorsun. Hem de abaza alarmlarını susturur.

Sen sınıfın %80 ile konusuyorsun diyelim. Senin peşindeki kız %20'de dahi olsa gidip konuşsan abes algılanmaz. Çünkü sen kendine güvenli, insanlarla konuşan bir tipsin.

Seninle konuşanlarla konuş; güler yüzlü, samimi ve kendine güvenli ol. Utangaç bir insansan bile burası üzerinden gelmek için muhteşem bir yer çünkü seni tanıyan yok.  Sadece kendine güven ve gül. Gül dediysem eşşeğin götü gibi sırıtma, gülümse işte.


meme

Konu mankeni 05 Ayça: Melaba cınııımmm :p


Dedikodu Kazanı Manipülasyonu XT5000 Teorisi : DKM XT5000

Diyelim ki kızın birini gözüne kestirdin, kız taş. Allah aşkına bak sakın gidip direk kıza yazma! Sakın bak! Allah'ın adını verdim hacı bokun yiyim.

-Peki Barni, ne yarramı yiyip de ayarlıcaz kızı?
-İlk günden Kara Gümrüğü yakmaya gerek yok yavrum. Anlatıyorum dinle.


Şimdi izleyeceğimiz taktik sınıfın çirkin kızlarıyla başlıyor beyler.

Yapacağın ise şu; mesela sabah sınıftan içeri girdin, kimsenin siklemediği çirkin bir kıza : "ya bugün sen daha bir güzel mi olmuşsun bana mı öyle geldi" de.

- Hö? Sınıfın çirkin kızıyla ne işimiz var la? Kız başımıza mı kalsın lilililil

Ağzına kürekle vururum önce dinle. Evet, çirkin kız. Niye mi?

Beyler çirkin kızlara kimse iltifat etmez. Bunun ezikliğini yaşarlar. Benim Facebook'umda bir kız var, öyle pek çirkin de değil, gece gündüz "bana niye kimse yazmiyür sevgilim yok kieee" yazıyor durumlarına. Bu kıza ( ortamdaki çirkin kızlara ) iltifat edersen olacakları söylüyorum:

Onore olur, seni de onore eder: Böyle kızlar erkeklerin odun olduğunu düşünür beyler. Çünkü onlara iltifat eden erkekler yoktur hiç. Sen bu kıza iltifat edersen tahmin edemeyeceğin kadar öne geçersin.

a- Onore olur : Kızlar her şeyi birbirine anlatır beyler. Hele o lavabolar yok mu. Oralar var ya dedikodu kazanı mınaki. Hiç değişmez. Plazalar, üniversiteler, liseler... O lavabolarda hepinizin geyiği döner. Kime yazmışsın, kime ne demişsin, senden kim hoşlanıyor hepsi konuşulur.

Sen bu çirkin kıza iltifat ettiğinde bu kız gider; lavaboda, sınıfta, çayırda çimende herkese anlatır senin ona iltifat ettiğini. Kimse ona iltifat etmediği için üzerindeki bu ezikliği kapatma yolunda çünkü psikolojik olarak. Bunu çocukken yeni aldığın ayakkabıyı baş ucuna koyarak yatmana benzetebilirsin.

b- Onore eder: İnsanlar psikolojik olarak sahip oldukları şeyleri yüceltme eğilimindedir piçler. Kız kendisine iltifat eden adamın yakışıklı, hoş ve kibar olduğunu anlatır çevrelerine. Böylece çevrende yakışıklı, hoş ve kibar olarak bilinirsin.


Girdiler: Çirkin kıza iltifat.
Çıktılar: Yakışıklı, hoş ve kibar olarak bilinmek.

kiz tavlama

Temsili very big cat


İkinci iltifatı ondan biraz daha güzel, yani sınıfın ortalama kızlarına edeceğiz beyler. Kızlar iltifatı sever piçler. Kızlar kedidir, very big cat ehehe. Kedileri okşadıkça, sevdikçe mırlar. Onçün biz de edeceğiz.

Mesela, yine sabah girdin sınıfa kızı gördün: "bu yeşil kazak gözlerinle çok uyumlu olmuş" tarzında bir şey söyle işte. Onlara iltifat olsun, yaralı stayla gibi iltifat etmediğin sürece sıkıntı yok. Çevrede başka kızlar olursa ve ettiğin iltifatı duyarsa daha iyi olur, dedikodu kazanları daha hızlı çalışır swh.

Beyler bu arada bak dikkat ederseniz yaptığımız tek şey iltifat etmek. Eğer daha fazlasını yaparsanız veya iltifatları abartırsanız kızlar bu sefer apaçiye bak herkese yazıyor derler. Bizim olayımız sadece kibar insan, iyi insan olarak bilinmek olduğu için abartmaya lüzum yok e mi oğlum.

Bu sefer bu kız da gidecek o lavabolarda, çayırda çimende senin ona iltifat ettiğini anlatacak. Ve öteki kızın meseleyi anlattığı bir başka kız: "Barni Cansu'ya da iltifat etmişti, hmmm başka bir şey de söylememiş ama demek ki Barni böyle biri" diyecek.

Kızlarda bıraktığın etki: Barni kibar ve iltifat eden bir insan. İyi insan yani.

Evet kızlar açıklıyorum, artık saklamaya gerek yok beyler. Bi dakka kanka nolcak lan onlar da bilsin eheh. Neyse açıklıyorum:

"Erkekler çirkin kızlara iltifat etmeye 'hayır işi' derler". Gerçi bunu kızlar da anlar, özellikle güzel kızlar.

Düşün piç. Eli ayağı az çok düzgün bir insansan gidip de sınıfın çirkin kızına yazılmazsın.

Klişe level cinyıs: Davul bile dengi dengine çalar.

O çirkin kız gidip lavaboda bunu diğer kızlara anlattığında güzel kız zaten anlar bunun hayır işi olduğunu. Onun için kızlara güzel laflar eden kibar insan olursun.

Duruma bakalım; sınıfın çirkin ve orta güzellikteki kızına iltifat edildi, kibar ve iyi insan olarak biliniyorsun artık. İnsanlara selam verdin güzel çevre oluşturdun, girişken bir insansın. Şu saaten sonra gidip beğendiğin kıza yazılsan seni garip karşılamaz piç.

Kızların en sevdiği şeydir belki de dedikodu yapmak. "Ay ben dedikodudan nefret ederim kieeee .s.s.s" diyen bitch'de yalan söylüyor. Teoride gördüğümüz üzere yaptığımız tek şey dedikodu kazanlarını aleyhimize manipüle etmek.

İşte size hemen önümüzdeki günlerde uygulayabileceğiniz bir taktik. Bu sayfanın altına uygulayanların yorumlarını istiyorum, adım adım takip edip gerekli yerlerde sorularınıza cevap vereceğim.

Bu yazıyı burda bitiriyorum ama ikinci bölümü gelecek beyler. Stay tuned.

Özet: Oğlumu bulana ya da getirene tam 1000 lira veriyorum!


39 yorum:

  1. panpa bi kaç gün sonra dersaneye başlıyorum (mezun grubu) bu taktikleri deneyeceğim bakalım ne olacak

    YanıtlaSil
  2. Dersane bu taktikler için biçilmiş kaftan. Taktikleri uygula, gel buraya yorum yaz, yine cevaplayacağım. Barni uncle cares you. Barnicare.

    YanıtlaSil
  3. bana ulaşır mısın? https://twitter.com/SSerkanKarakus seni genesismedya ailesine dahil edelim. bizde yap bu paylaşımlarını tabi dilersen.

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Bakalım lisede de işe yarar inşallah 2. sınıftayık ama...

    YanıtlaSil
  6. senin taşşana kurban piç ne güzel de anlatmışsın öyle lakin bu durumun erkekler arasındaki yansımaları pek vahim..o hanzo team yokmu bodoslama giren..elizabethden başka sevglsi olmayınca sana sarıyorlar sarıyorlar dediysek yavşama baabında değil amk o nacizane kibar kalkanını kırmak için..kız tavlarken bu durumlar iyi güzel hoş da eş zamanlı olarak peşine takılan bu abazanlardan paçayı nasıl sıyırıcaksın çevrende lolita kaynadıkca otlanmak için çıkan öküz sayısıda artıyor..bundan da bahsedersen şukunun şukelasısın vesselam..

    YanıtlaSil
  7. Barış sağol şampiyon.

    O bodoslama giren hanzo team fail olacak Barış. Öyle ahırdan boşalıyor gibi olmaz o iş. Bir sefer de apaçi damgası yedi mi boku yerler. Elleme girsinler bodoslama.

    Bunlarla takılmayacaksın. Selam selam o kadar. Arkadaş çevreni %70 kız - % 30 erkek şeklinde oluştur. Optimum oran budur.

    YanıtlaSil
  8. üniversite 3teyim İNŞAAT MÜHENDİSLİĞİ AMK sınıfı bırak fakültede güzel kız yok amk ben napacam sen onu söyle

    YanıtlaSil
  9. Kluplere gireceksin piç. Bir dahaki yazımda onu anlatacağım. Beklemede kal.

    YanıtlaSil
  10. güzel ve kısa yazmıssın eline saglık ibretle takip ediyorum. inciden de mesaj attım nickim sikici entryler girerim

    YanıtlaSil
  11. Elektrik-Elektronik Muh. Bolumundeyim 70 kisilik sinifta 5 kiz var. Ben ne yapaym amk

    YanıtlaSil
  12. Muhammed Ali nin yorumunu okudum ve sukrettim

    YanıtlaSil
  13. Abicim bu işi birde yatılı okul için yapsan. Ya bizim okulda her şey virüs gibi yayılır. hatta bu erkeklere bile gider. Sonra b,r, gelip diycek ki oha oğlum sen yok fatmaya niye iltifat ettin. biizmkiler meraklı bir şey duyupta içinde tutmazki sonra bir kız gelcek diycek oha oğlum fatmaya iltifat mı ettin ee ne yapcam op zaman ne diycem onlara.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ulan sanane diyeceksin. Kızlar bundan memnun yavrum, erkeklerin ne düşündüğü senin neden umrundaki?

      Sil
  14. keşke daha önceden okusaydım yazdıkların hoşuma gitti ama şuanda arka sırada oturan kimseye selamı olmayan kişiyim bu saatten sonrada zor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç bir şey için geç değil şampiyon.

      Sevdiğim bir söz vardır: "Pain is temporary but quit lasts forever" diye. Yarın buna başlarsan kendi kendine utanabilirsin, garip davrandığını zannedebilirsin. Ama yapmazsan hepten kaybedersin. Tarih sadece kazananı yazar şampiyon. Sen yaptıklarınsın.

      Sil
  15. Barni arkadaşımız gayet güzel bir şekilde açıklamış. Bu kadar güzel bir paylaşım yapan ve erkeklere yardımcı olmaya çalışan arkadaşı uğraştığı için tebrik ederim. Yorum atmam ama böyle bir konuda yorum bırakmamak elde değil. Kendi yöntemlerimi paylaşmak hoş olur. Öncelikle bir kadını etkilemen için giyim ve aksesuar çok önemlidir. Ota boka para vermek yerine kendiniz için bir şeyler yapın. Ağır hareket edin ve güzel bir kadın gördüğünüzde "o ne laaan" diyerek bakıp kalmayın. Sadece bir kez bakın ve gülümseyerek başka bir noktaya odaklanın. Kadınların en can alıcı noktası iltifat. (Uzmanlık alanım) kelimelerinizi kısa ve öz tutarak onlara karşı etkileyici sözler söyleyin. Mesela erkeklerin en çok saçmaladıkları an. İlk tanışma anı. - Mesela bir cafede otururken güzel bir kız ile karşılaştınız. Önce gözlerini yakalamaya çalışın. Sizi farketsin. hemen kalem kağıdı alıp bir not yazın (Ayrıca her zaman elinizde kalem ve küçük not kağırtları taşımayı unutmayın) Mesela nota şunu yazın. "Gülümsemenin bu kadar yakıştığı bir kadın ve bu gülümsemeyi bir kez daha görmek için küçük bir armağan" Bunu sağladıktan sonra garsonu çağırın ve onun için bir şeyler sipariş verin ve not kağıdını garsona uzatarak kimden geldiğini söylememesini sadece o masaya göndermesini söyleyin. Garson masaya gönderdikten sonra size bakıp gülümsediyse garsonu çağırın ve hesabı ödeyin. Tekrar Küçük bir not kağıdına "numaranızı" yazın ve masasına bırakın. Oradan gidin. eee noldu şimdi diyeceksiniz. Olan şu. Her kadın tutku ve iltifatın olduğu yerde "hayır" kelimesini kullanmaz. Türkiye'de bunu başaran kaç erkek var derseniz sayısı oldukça azdır. Ayrıca kalitenizi düşürmemelisiniz. Her zaman üst noktada olduğunuzu göstermelisiniz. Mesela kızla bir gece dışarıya çıktın. Barni arkadaşımızın dediği gibi seni tanıyan bir yer olmalı. Artı puan kazandırır. Türkiye'de satışı olmayan bir içki siparişi verin. Bu sizin içkilerden iyi anladığınızı ve kalitenizi gösterir. Neyse benim kısa olarak şunu özetlersek, dış görünüş ve kelimeler = Etkileyemeyeceğiniz kadın yoktur. demektir. İlk tanışma anında sıkıntı yaşıyorsanız üstte anlattığım cafede geçen diyalog olayını denemelisiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel sözlerin için sağol Gökhan. Taktiğin de ilginç, işe yarayabilir bilgi için teşekkürler :)

      Sil
  16. Dostum ellerine sağlık :) oncelikle adim emre ben üniversite 1 e gidiyorum bu sene sinifta 30 kiz var 10 erkek var simdi diceksin sen salaksin diye ama sinifta sevgilisi olmayan kiz yok bu okullar acildigindan beri kizlar ile her gece geziyorum dolasiyorum ama benim olamadiktan sonra istediğin kadar gez yani beni facebook varsa oradan ekle de biraz taktik var swarm ile bir.kiz ekledim daha bu aksam kiz super ayni okuldayiz kizi gormuslugumde yok ama ilk adimi atamiyorum kiz ile.ayni sinifta olsam senin taktik ise yarar ama gormuslugum bile.yok

    YanıtlaSil
  17. Okullar acildigindan beri herkesin sevgilisi var sinifta her gece geziyoruz ama iste hepsinin sevgilisi var bizde anca boyle swarm ile.deniyoruz :)

    YanıtlaSil
  18. beyler tek verecem taktik utanmayın yırtıuk olun biraz piç olun yani her kıza sarkın amk o zaman istemediğin kadar kız arkadaşın olur her gün birini sikerisin

    YanıtlaSil
  19. beyler tek verecem taktik utanmayın yırtıuk olun biraz piç olun yani her kıza sarkın amk o zaman istemediğin kadar kız arkadaşın olur her gün birini sikerisin

    YanıtlaSil
  20. Başka neler yapabilirim bu konuda

    YanıtlaSil
  21. That's gonna be legen wait for it...dary. Legendary ;D

    YanıtlaSil
  22. Sınıf çok kalabalık işe yararmı dersin??

    YanıtlaSil
  23. Help me ... 17 seneden beri sap sap geziyorum lise de kalbimi bir kiza kaptirdim o da reddedince butun kizlarla arama mesafe koydum cok korkak yaklasiyorum kizlarin yanina normalde sohbeti guzel kibar eğlenceli biriyim ama kizlarin yanina gelince her diyecegim kelime icin 10 kez dusunup bocaliyorum bu da garip karsilanmama neden oluyor ne yapmaliyim ben acaba

    YanıtlaSil
  24. ılahıyatta ne yapacaz onuda yaz yaa

    YanıtlaSil
  25. ılahıyatta nasıl olacak

    YanıtlaSil
  26. Barni reyiz yıl 2017 aylardan 30 Temmuz bu sene üniye gideceğim ve taktiklerini deneyeceğim eğer bana daha fazla yardımcı olursan sevinirim bkz. Stil tip model
    İletişim
    0535 594 69 59

    YanıtlaSil
  27. :) kızı etkilemek için piç olacaksın utanmicaksin.

    YanıtlaSil
  28. :) kızı etkilemek için piç olacaksın utanmicaksin.

    YanıtlaSil
  29. Ya ben her şeyi yaptım ama sadece kıza da ilk önce yazdım ne yapıcam bilmiyorum

    YanıtlaSil
  30. E AMİNAKODUMUN OĞLU İLTİFAT ETTİĞİN ZAMAN ÇİRKİN KIZA GÜZEL KIZ DİYOR Kİ SALAKMİDİR NEDİR BEN VARKEN CİRKİNLERE YAVSİYO DEMEKKİ GÖZ ZEVKİ BOZUK SIKTIRET SU YAVSAGA DİYORLAR NE BILIYONDA NE KONUSUYON OROSPU ÇOCUĞU

    YanıtlaSil
  31. E AMİNAKODUMUN OĞLU İLTİFAT ETTİĞİN ZAMAN ÇİRKİN KIZA GÜZEL KIZ DİYOR Kİ SALAKMİDİR NEDİR BEN VARKEN CİRKİNLERE YAVSİYO DEMEKKİ GÖZ ZEVKİ BOZUK SIKTIRET SU YAVSAGA DİYORLAR NE BILIYONDA NE KONUSUYON OROSPU ÇOCUĞU

    YanıtlaSil
  32. Bilader yıl oldu 2019. Üniversite 2 yiz.Bir halta yaramaz bunlar.How I Met Your Mother'da bitti.Barney bunlar legen...wait for it...dary legendary taktikler değil be oğlum

    YanıtlaSil