7 Ağustos 2012 Salı

Facebook Kız Tavlama Taktikleri - Hedef Kitlesi

A) Hedef kitlesi

Evet zalımeyler.

Bugün Facebook'tan ( Feys diyen liseliler bu yazıyı okumasın onun adı Facebook ) nasıl kız kaldırırız onu göreceğiz. İlk part ise hedef kitlesi. Daha sonra nasıl profil oluşturulur nasıl mesja atılır, profil analizi nasıl yapılır gibi bölümleri işleyeceğiz.

kiz tavlama taktikleri

En kolay kaldıracağın kız her zaman için sevgilisinden yeni ayrılmış yaralı kuşlardır beyler. Kızlar ayrılmaya yakın böyle siktiri boktan adamların hüzünlü sözlerini, böyle gitme seni seviyorum temalı fotoğraflar falan paylaşırlar.Kıza baktın ilişkisi var ve böyle şeyler paylaşmaya mı başlamış? O kızı markaja alacaksın! O ilişki bitime gelmiş karşılıklı salvolar atılıyor. Bazıları kurtarır o an için ayrılmazlar ama her ilişki bitmeyecek mi amk ? Sen bir pusuya yat hele.

Diyelim ki kız ayrıldı sevgilisinden, ilişkisi yok bildirimi geldi ana sayfana. Sakın onu beğenmek gibi bir liselilik yapma! Kız o anda zaten üzgün eksi puanla başlarsın oyuna. Başkasının üzüntüsüne mi seviniyorsun GÖT! Tamam sakinim.

O anda kafasını dağıtmak için bir dal arar kızlar. Böyle kız-kıza gezmeler kafa dağıtmaya çalışmalar falan. O sırada erkekler yazar cevap verirler kızlar ama verdikleri cevap sadece kafa dağıtma amaçlıdır. Bu sürede kontağı kur ama konuşmalarınla kızı sıkma. Günde 4-5 mesaj at o kadar. "Neyse ya sen keyfine bak konuşuruz daha" gibi kızı rahat bırakan cümleler kur. Zaten stresli bir ilişkiden çıkmış kızı boğma. Belli bir süre bekle 10 gün gezsin dolaşsın kafasını biraz dağıtsın o zaman mesaj atmaya başla. Bu sürede yara bandı olma ihtimaliniz de var hatta yüksek. Yani kız eski sevgilisini unutmak için sizi kullanacak bir yerde, o da aklınızda bulunsun.

Peki böyle kızlardan çevrende yok nerede bulacaksın bunları? Düşsel avuntular, ne bilim Küçük İskender, Kaybedenler Klubü gibi romantik gönderiler paylaşan sayfalarda gırla bunlar yuva yapmışlar oralara. Çoğu da kezbandır ha onu da diyim. Öyle Ringo'nun ahırına giriyor gibi mesaj atarsan göt eder koyar, şekiller ya hıamına. Nasıl mesaj atılacağını da anlatacağım hele bir soluklan yeğen. Bu gibi romantik sayfalar senin bir numaralı hedef kitlen.

meme kiz tavlama


İkinci hedef kitlesi, daha doğrusu sana hitap eden kitle, yani senin müziğinden hoşlanan senin beğendiğin şeyleri beğenen kız kitlesidir. Bunları tavlaman her zaman için daha kolaydır, senin dilini konuşuyor zira. Senin dilini konuşan kızı kaldırmak hem daha kolaydır hem de daha iyi anlaştığın için daha uzun süre beraber olursun.

Bir dahaki bölümümüzde Facebook profili nasıl oluşturulur, nelere dikkat etmemiz lazımdır onu anlatacağım.  Esen kalın.

16 yorum:

  1. Ya ben faceden kime selam yzsam cbp vermiyor neden acaba

    YanıtlaSil
  2. Bende slm veriyorum banada cvp yok, birileri bize yol gostersin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ona senin gibi 1000 kişi yazıyor kardeşşş

      Sil
    2. ona senin gibi 1000 kişi yazıyor kardeşşş

      Sil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Oğlum dövlet sana bağmaz tabi, slm ne? Kızın sevdiği, ilgi duyduğu bir şeyden söz açman lazım.

    Bak burada anlatıyorum biraz:
    http://barnistinsin.blogspot.com.tr/2013/11/twitterdan-kz-tavlama-taktikleri-ii.html

    YanıtlaSil
  5. Ben de denedim, olmadı. Kızın ilgi alanıyla alakalı birşey yazıyorum ama pek sallamıyor. Şu ana kadar belki 10 bin mesaj attım :(

    YanıtlaSil
  6. Öncelikle slm değil Selam, Naber diye ilk mesajı atın :D espiri yapmayı bildiğiniz sürece kızlar size köpek olurlar kıza namustan bahsetmeyin bir konu açın mesela
    - Napıyosun
    +Hiç sen?
    - Oturmuşum bende hiç yapıyorum :D
    vsvs gibisinden devam edin her konuyu bokunu çıkarana kadar uzatın kızı güldürün kız gülüyosa o kız düşmeye hazırdır ondan sonra trip falan atın ergen liseli diyenleride takmayın sonuçta sizin özeliniz kızda sizin özeliniz olacak yani dert etmeyin kızı koruyun kollayın durumlarına yorum atmayın ve kızı 2 3 gün aşırı güldürmeyi başarırsanız daha sonrada durumlarını beğendiğinizde hemen size mesaj atar :) Kıza asla iltifat etmeyin aksine en güzel yerleriyle dalga geçin kusurlarıyla değil kusursuzlukları ile uğraşın sen şişmansın bacakların çok güzel ama ben çarpık bacaklı kızları seviyorum sen tipim değilsin bu arada bana çok tipsiz derler falan filan :) Yani anlayacağınız espiri yapmalısınız çocukça değil ama olgunca her kızı düşürebilirsiniz bu yöntemlerle en namuslusundan en kaşarına düşer yeterki ayık olun :)

    ...
    A.a.A.a

    YanıtlaSil
  7. Yow sizin karakter ne ben sura açtım kesiyorlar beni

    YanıtlaSil
  8. -ne zaman düştün haberimiz olmadı
    +anlamadım
    -(nerde oturuyordu artik) Izmir e diyorum meteor düşmüş haberimiz yok.
    Gerisini siz getirin.😂

    YanıtlaSil
  9. -ne zaman düştün haberimiz olmadı
    +anlamadım
    -(nerde oturuyordu artik) Izmir e diyorum meteor düşmüş haberimiz yok.
    Gerisini siz getirin.😂

    YanıtlaSil
  10. Bilader okudukca koptum tavsiyelerini yerine getirecegim..

    YanıtlaSil
  11. sa seni sevom benle çık

    YanıtlaSil
  12. Bu taktiklerle birlikte
    https://evlilik-izdivac.blogspot.com.tr/
    sitesini ziyaret ederseniz işiniz çok kolay olur
    Ücretsiz evlilik ve arkadaşlık sitesi

    YanıtlaSil