15 Eylül 2012 Cumartesi

Üniversiteye Yeni Başlayanlar İçin Kız Tavlama Taktikleri III

Selam mübarek.


Previously on Barni Stinsın: Herkese selam verdik, güleryüzlü olduk. Böylece çevre yaptık. Dedikodu Kazanı Manipülasyon Teorisiyle, DKM XT5000, kızları manipüle ettik. Fitness ip uçlarıyla kas yaptık artık okula gitmeye hazırız.

Intro'muzu da girdik, artık hazırız. Bazı mesajlar aldım önceki yazılarımın altına, Twitter'ıma, Facebook'uma falan. Gelen sorular mühendislik okuyan eli kasıklarındaki arkadaşlarımızdandı: "la bizim fağultede 4 dene gız var onnara da bir ton apaçi sulanii ben ne bok yicüm" şeklindeydi.

Okay, i got you bitch. Görüyorum ve arttırıyorum. Size de taktiklerim var. Kulağını aç iyi dinle, 30 bin kadınla nasıl birlikte oldum!
kiz tavlama


how_to_be_cute_as_hell.jpg

Beyler okullarda kulüpler var bildiniz mi? Kulüplere gireceksin amağagoyim. Dinle bak.

Şimdi ilk gün okula gittin ya etraf panayır gibi olur. Böyle sikim sokum enerjik üniversite gençliği her tarafta kulüplerin standlarını açıp başında beklerler. İyi bak onlara seneye sen de o standların başında olacaksın. Yoksa bil ki bu taktikte fail oldun. Ve Barni fail olanları sevmez. Hiiiç sevmez. Bad boy!

Gireceğin kulupleri sıralıyorum, sen kafana göre yardırabilirsin. Ama hepsi için ayrı taktiklerim olacak:

1- Gezi Klubü
2- Dans Klubü
3- Spor Klubü
4- Tiyatro Klubü

Gerisine gerek yok. Bu 4'üne yoğunlaş.

İlkin, gezi klubü. Şimdi yavru, sen zaten ortamlara akacak kız aramıyor muydun? Aha klubü. Bir gün Okan'a gidersin ( Okan Bayulgen değil ha, Okan. Amcamın oğlu ya ) öteki gün Beyaz'a gidersin, şehirleri dolaşırsın ki o otobüsle başka şehirlere gitmelerde çok pis ekmek var, şehrindeki cafelere-barlara-clublara gidersin. On numara kulüptür. Yoksa da sen kur daha iyi olur. Çok deli çevre yaparsın bu kulüpte hem de gezmeyi seven kızlar falan. You got the point.


kiz tavlama

ananı avradını

İkinci olarak, dans kulubü. Beyler, here is the theory. Çok önemli bir tespittir bu bak iyi dinle:

Eğer bir kız okula daha ilk geldiği sene ( hazırlık ya da 1. sınıf ) gelir gelmez soluğu dans kulübünde alıyorsa o kız %100 erkek avındadır!

Düşün yavru, bir kız okula geliyor daha ilk hafta bismillah demeden dans kursuna yazılıyor. Bu kızın erkek aradığı, çevre yapmaya çalıştığı gün gibi ortada. "Yok Barnieeee gercheqten değil .s.s.s" diyen kızların ağzına kürekle vururum. Yalanı sevmem biliyorsunuz, yalan söylemenin alemi yok.

La bir dur amağagoyim demezler mi adama. Svetlana Zakarova mısın amına koyim. Gelir gelmez ne bu acelen direk dans kursu?? demezler mi.

Şimdi burada izleyeceğin taktik önemli. Beğendiğin kıza yakın dur, o herkese selam verip milletle samimiyet kurma teorisi vardı ya, burda uygulayacaksın onu. Dans kulübündekilerle samimi olduktan sonra, orda kızı gördün mü abi böyle götüm götüm ona doğru yaklaşacaksın. Herkes eşini alsın dediklerinde 3'lük şişman kıza kalma sonra.

Bir de çok yapılan yanlışlardan biri, dans ederken yavşak gibi yapmayın hareketleri. Mesela bir kalça sallama hareketi varsa adam gibi salla. Cenifır Lopez gibi götün ayrı başın ayrı oynamasın amına kodumun yerinde erkeksin lan sen!11!!bir!! Karizmayı çizdirmenin alemi yok, işinin gereğini yap ama ağır ol. Gevşek erkekleri sevmez kızlar.

Lan bak size bir anımı anlatacağım, daha doğrusu bir arkadaşımın anısı. Bu karı okulun ilk senesi gitti dans kursuna yazıldı (!) sonra ordan sevgili yaptı (!) sevgilisi daha sonra dans kursuna gitmesini istemedi, beraber çekildiler. Sonra kız siktir etti çocuğu, siktir ettiğinin ertesi günü dans kursuna gitti tekrar. O gün başka bir çocuk buldu (!), güyya dans ederken yakınlaşmışlar (!) o gece yattı çocukla. Anladın mı ne demek istediğimi?

Üçüncüsü spor klubü. Zaten fitness'a gidiyor olman lazım, okulun spor salonu bunun için ideal. Bu gurupla doğa gezilerine falan gidersiniz, koşular falan yaparsınız. Hem bu kulüpteki kızlar sporcu oldukları için kafadan 6 alırlar fizikleriyle vücutları düzgündür yani. Çoğunluğu da BESYO'cudur zaten. Bir kız BESYO'cuysa onda güzel vücut vardur beyler. BESYO'cuları sevin, onlar çiçektir su ister nem ister.

got popo

Besoyhş


Dördüncü olarak, tiyatro kulübü. Beyler burada da çok ekmek vardır. Hem de tiyatro çok güzel bir etkinliktir. Hepinize tavsiye ederim. CV'de de güzel durur.

Sosyal yönünüz gelişir ayrı bir çevre yaparsınız. Burada aşkın filizlenmesi çok kolaydır, dans kulübüde olduğu gibi. Rol icabı yakınlaşırsın karşındakiyle ama insansın sonuçta kızın da sana karşı bir şeyler hissetme ihtimali büyüktür. Kimse şimdi çıkıp da bana "Ama Barni yha o oyun kieeee, gerchek deqil onlar, profesyonel olalım .s.s.s" demesin, kürek hazırda biliyorsunuz. Yalanın alemi yok. Ben çok gördüm amına koyim 3 sene tiyatro yaptım okulumda, öyle profesyonel olalım profesyonel olalım diyip de rol gereği sahnede öpüşüp akşam oyun bitince eve gidenleri. Nejat Uygur yarrağımı yuttunuz amına koyim ne profesyonelliği? Gören duyanda Broadway'de Tuhaf Bir Çift'i oynuyor zannedecek. 

Ultimately, tiyatro kulübü iyidir beyler.

Kulüpler bu kadar. Yazı uzamasın diye bitiriyorum, bir dahaki yazımda kaldığım yerden devam edeceğim.

Özet: Kiip on campin ( mutlaka izle qanqa )

5 yorum:

  1. Barni süpersin dostum! ;)))

    YanıtlaSil
  2. Ama Barni yakışıklı değiliz biz nolcak

    YanıtlaSil
  3. Aga ben ne yaparsam yapayım kızlar kankaya bağlıyor niye öyle oluyor hata nerde dersin

    YanıtlaSil
  4. Barni reyiz full takip ediyorum şimdi diğer seriyi okucam amağagoyüm ben gene telefonumu bırakayım bana kesin ulaş
    0535 594 69 59

    YanıtlaSil
  5. Ücretsiz arkadaşlık ve evlilik ilanı vermek isteytenler
    Bedava arkadaşlık sitesi arayanlar
    bayan arkadaş arayanlar

    https://evlilik-izdivac.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil