11 Ağustos 2012 Cumartesi

Facebook Kız Tavlama Taktikleri - Profil Oluşturma II

Yeniden merhaba zalımeyler.

Bugün geçen bölümden kaldığımız yerden nasıl güzel ve etkili profil oluşturulur onu görmeye devam edeceğiz. Bu yolda size biraz da insan psikolojisinden ve hangi ögelerin bilinç altında nasıl karşılıklar bulduğunu anlatacağım.  Ama size tavsiyem gerçekten bu insanları dinlemeniz, okumanız, izlemenizdir. Ben burada anlatıyorum ama gerçekten bunları dinler, okur izlerim.

Evet beyaz önlüğümü giydim, başlıyoruz.

Beğeniler kısmı: Beyler burada öyle yazılışı abidik gubidik siktiri boktan aşk sayfaları olmayacak.



kiz tavlama taktikleri

Örnek 1

Beğeniler - Müzik sayfası: Kızlar sizi daha yakından tanımak istedikleri zaman baktıkları bir kaç yerden biridir beyler. Bu ve takip edecek bir kaç madde. Burada bir kaç müzik türünden yararlanıyoruz. Bir caps ile anlatacağım.

kiz tavlama taktikleri

-Dalaras: Bambaşka bir kültürdür öneririm dinleyin. Rembetiko müziğinin büyük temsilcisi. S'agapo'yu dinleyin derim.
#Mesajı: Kültürleri tanıyorum, genel kültürüm geniş.

-Benny Benassi: Artık pek de popülaritesi kalmadı ama elektronik müziğin büyüklerinden.
#Mesajı: Eğlenmeyi severim, eğlenceli insanım.

-Katy Perry: Mainstream şarkıcı. Herkes dinler. Ortak nokta bulursun karşındakiyle.
#Mesajı: Ben sendenim. Çünkü Keyticiğimi herkes dinler hemen hemen.

-Tchaikovsky: Heyecanlanma hemen bildiğin Çaykovski. Büyük besteci. Dinlemeyenler varsa şiddetle tavsiye ediyorum, özellikle Kuğu Gölü Balesi'ni.
#Mesajıı: Elit zevklerim var. Sokakta görebileceğin insandan kültür olarak da farklıyım.

-Rossini: Yine büyük bir besteci. Bunu da tavsiye ederim. Kısa bu bunu dinle.
#Mesajı:  Elit zevklerim var. Sokakta görebileceğin insandan kültür olarak da farklıyım.

-Swedish House Mafia: House müziğin kralları. Eğlenmek isteyen insan kesinlikle dinlesin.
#Mesajı: Eğlenceli insanım, ve bir elektronik müzik kültürüm var.

-Halil Sezai: Yine bir mainstream şarkıcı. Herkes sever ve dinler. Karşınızdaki kızla ortak noktası olması açısından. Fena da söylemez. Reklam olmasın ama İstiklal'deki bilindik bir mekanda sahne de alır.
#Mesajı: Romantik insanım. Benim de hislerim var, ODUN DEĞİLİM. Bakın beyler hayvan kadar yazdım. Odun olmayın lan. Valla bak. Ruhsuz musunuz oğlum? Emin olun azıcık romantik insan olsanız bir çok kızı tavlayabileceksiniz. Kalbiniz olsun beyler. Seni seviyorum dünyanın en güzel cümlesidir. Söylemekle dil aşınmaz, dil güreşir.  Hatta sırf erkeklere romantiklik ipuçları diye bir yazı da yazacağım. Hadi kızlar yine iyisiniz, kıps.

- Afrojack, David Guetta: Yine House müziğin iki dehası. Bunları dinlemeyen nasıl eğleniyor bilmem.
#Mesajı: Eğlenceli insanım.

-Tanju Okan: Bu adamı dinlememiş bir insan varsa siktirsin gitsin şuan. Şunu bir dinle hele yeğen sevmezsen yazzıh sağa.
#Mesajı: Gerçek müzikten de anlarım ve  ODUN DEĞİLİM.

Bazıları diyebilir şimdi orada niye Rock yok diye. Tercih meselesi. Ben şahsen Rock'ı sevmem. Ama yazadabilirsiniz. Yazacaksanız da yaralı stayla gibi bir boka benzemeyen, albüm kapağında 4 tane denyonun yanyana durup başka başka dağlara baktığı adamları yazmayın. Mick Jagger diye bir adam var, Gun's and Roses var, Queen var. Irgatları yazma, kaliteyi anladın sen.


kiz tavlama taktikleri

Artık rüya değil.

-Beğeniler Kitaplar Kısmı: Beyler bu kısım önemli. Sana diyorum arka sıra!

Kitap olmazsa olmaz beyler. Genel kültür yazılarımda da bahsedeceğim, okumayan insandan bir bok olmaz. Kızı tavladın geldi karşına oturdu. Bir bok okumadın. Ne konuşacaksın? Hadi o günü idare ettin, sonra? Boş tenekesin yavrum.  Ne kadar çok yazarın kitabını okursan o kadar üslubun gelişir. Ne kadar çok üslup o kadar çok konuşma tarzı, o kadar kız? Kapiş? Sana kitabı ancak kıza endekslersem okursun amk.

 Okuyacaksın tamam mı? Kültürlü erkekler tahmin edebileceğinden de öndeler. Kendimden biliyorum ehehe. 

Burda size kitap kısmına koyabileceğiniz kitaplar vereceğim, biraz da açıklama.

kiz tavlama taktikleri

1984: Hayatımı karartan kitaplar listesi numara:1. Bunu kesinlikle okumanız lazım. Şuan dünya ne halde anlayacaksınız. Bu kitabın İngiltere'de filmi yapıldı yüz binler sokağa döküldü parlamentoya isyan için. Bizimkiler koyun bakma. Bu kitabı okudum hayatım değişti o kadar diyorum.

İlahi Komedya: Kalın kitaplardan korkma yavrucum. Bir insan ne kadar çok konuşursa o kadar açık verir. Sınavlarda uzun sorulardan ve kalın kitaplardan korkma. Ne kadar kalınsa o kadar bilgi vardır içinde. İlahi Komedya'da öyledir, yayınlandığı çağın ayak izlerini taşır.

Sisifos söyleni: Hayatın boşluğunu anlatan bir hikayesi vardır. Sevgilisinden ayrılmış ya da ve daha iyisi defalarca ayrılıp barışan kezbanlara bire bir. Bunu oku o kızlara karşı Raid gibi olursun.

Zamanın Kısa Tarihi: Büyük Patlamadan Karadeliklere, biraz teknik bir kitaptır ama aslında herkes okusun diye dili basitleştirilmiştir. Hani CERN'de deney falan var ya Büyük Hadron Çarpıştırıcısı falan, bunu okusan orda ne sikim dönüyor anlarsın. Çok kısaca Big Bang'i, zamanın başlangıcını anlatır. Kızlar zeki erkekleri sever beyler. Hatrı sayılır bir IQ'm var ordan biliyorum eheh. IQ'yu arttırma yollarını da biliyorum, onu da yazacağım bi ara. Lan yalnız ne kadar çok şey var anlatılacak yazdıkça fark ediyorum.

Romeo Ve Juliet: Zurnanın zart dediği yer beyler. Şu kitabı okumayan nasıl bir kızı tavlar bilmem. Bilen varsa beri gelsin amk. Bu kitap aslında bir kitap değil. Böyle şaheserler ruhunuzu yükseltir. Kızlara okuduğunuzda da aşk dolu gözlerle baştan aşağı süzülme, yüzde gülücük, vajinada ıslanma olarak döner size.

Burdan itibaren BU müziği dinle. Daha çok keyif alırsın.

Şu sözlere bak ya allanı seven bak şu kadar oku lan bari:


Romeo: Tüm göklerin en güzel yıldızlarından ikisi,
Yalvarıyorlar onun gözlerine işleri olduğundan:
Biz dönünceye dek siz parıldayın diye.
Gözleri gökte olsaydı, yıldızlar da onun yüzünde;
Utandırdı yıldızları yanaklarının parlaklığı.
Gün ışığının kandili utandırdığı gibi tıpkı.
Öyle parlak bir ışık çağlayanı olurdu ki gözleri gökte
Gece bitti sanarak kuşlar cıvıldaşırdı.

Şu dizelerden etkilenmeyecek kız tanımıyorum. Bak sana bir anımı anlatayım.

Bir gün 1 haftadır tanıdığım bir kızla ki bulunduğum şehrin kesinlikle ilk 3'ündeydi güzellik olarak sahile gittik oturduk kumun üstüne. Öyle bir gece var ki tüm yıldızlar sanki bizi izlesinler diye kendilerini öne atıyorlar. Denizin sesi insana huzur veriyor, gözlerine bakıyorum o yıldızlar sanki gözlerine inmiş kızın parıldar ya böyle öyle parlıyor. 

 - Ben
+ Kız

-Serenity ne demek biliyor musun?
+Hayır ne demek? :)
-Kökü siren kelimesinden gelir, huzur demektir. Eskiden Yunan mitolojisinde sirenler varmış. Öyle çalarlarmış ki flütlerini insanlar huzur içinde uyurmuş. Şuan denizin sesi de öyle sanki, sirenler çalıyor yine flütlerini, ya da seninle olmak bu kadar huzur veren.
+(Kız burda resmen ıslandı beyler, böyle bür gülüş yok, en güzel kuşların şakıması gibi. Ama yeminle sevdiğim için doğaçlama çıkıyor her şey ağzımdan)

(Biraz zaman geçer hepsini anlatmıyorum)

-Sana Gretchen diyeceğim bundan sonra
+Ne güzel isim, kim ki?
- Faust, Goethe'nin kitabı ve karakteri, dünyanın manasını aramaktadır ve gerçek mutluluğu bulduğunda: ''dur geçme, ne güzelsin'' diyecek olursam, beni artık zincirlere vurabilirsin. O zaman yok olmaya razıyım. Artık ölüm çanlarım çalabilir. Sen de hizmetini bitirmiş olursun. Artık saat vurabilir, yel­kovan düşebilir, benim için vakit tamam olabilir." diyecektir. Bunun karşılığında ise Memphistotles'e ruhunu satacaktır.

(Bu arada telefonumda sesli kaydı vardı ve radyo tiyatrosu çalıyordu, sahildeyiz üstümüzde yıldızlar, yanımızda ise denizin huzur veren sesi)

-Şuan Memphistoteles'e ruhumu satmaya hazırım. Benim vaktim geldi çünkü.
+Barni, ne diyeceğimi bilemiyorum (Kız eridi beyler)

(Sonra ben ayağa kalktım, kızın elinden tuttum ve önünde diz çöküp şunları okudum:


Tüm göklerin en güzel yıldızlarından ikisi,
Yalvarıyorlar onun gözlerine işleri olduğundan:
Biz dönünceye dek siz parıldayın diye.
Gözleri gökte olsaydı, yıldızlar da onun yüzünde;
Utandırdı yıldızları yanaklarının parlaklığı.
Gün ışığının kandili utandırdığı gibi tıpkı.
Öyle parlak bir ışık çağlayanı olurdu ki gözleri gökte
Gece bitti sanarak kuşlar cıvıldaşırdı.

Bunun ardından öyle bir öptü ki beni size anlatamam. Bir öpüş değildi o yüreğini koydu sanki dudaklarıma. Seviyordum ama beyler yalan yok. Ve çıkmaya başladık. Kıssa'dan hisse Shekaspeare okunacak! Yazarken bile kötü oldum lan. Tamam, tamam iyiyim.

Milli Ekonomi Modeli: Ekonomiden anlarım, dünyada neler dönüyor bilirim manasında.

Hamlet: Yine bir şaheser. Hamlet ve sevgilisi Ofelya. Bu isimleri unutmayın ve bu kitabı okuyun.

Büyük Umutlar: Hayatımı siken kitaplar serisi numara 2. Estella denen sürtüğün herifin birini itin götüne sokup sokup çıkarmasını anlatan şaheser. Dickens muhteşem bir dille yazmıştır bu kitabı ve oradaki aşk ve herifin çaresizliği "aha bu benim qanqa" dedirtir size. 

The Secret: Düşündüğünü yapabilirsin minvalinde bir kitap. New Age'ci çıtırları kaldırmaya bire bir.

Bulantı: Must read list no:4. Egzistansiyalist bir şaheser. Sartre'nin okunulası kitabı.

Bir Yaz Gecesi Rüyası: Shekaspeare'nin bir diğer on numara eseri.

Beyaz Geceler: Dostoyevski'nin zirvesi arkadaşlar. O St. Petersburg'un pici oldum, böyle kitap böyle ruhsal analizler görmedim. Hiç Dostoyevski okumamış insana okut tüm kitaplarını okur o derece.

Siddharta: Nobel ödüllü yazar Herman Hesse'nin ibretlik kitabı. Budizm'in kurusucu Gotama (daha sonra Buddha olur) hayatını anlatır Herman Hesse bu kitapta. Okuyan insan da aydınlanma yaratır, götünüzle okumayın ama tartın okurken. Kitaptaki nehir öğesine ve aydınlanmanın evrelerine dikkat.

Koloni ve Taş Meclisi: Grange'ın muhteşem iki kitabı. Polisiye türdeki kitaplar mutlaka okuyun.

Veronika Ölmek İstiyor: Paulho Coelho'nun baş yapıtı. Şunu okuyun anlayın.


Bir seferinde bir kadın görmüştüm.
Yakası iyice açık bir entari giymişti.
Gözleri donuk donuk bakıyordu.
Hava eksi beş dereceyken Lyubliyana sokaklarında dolaşıyordu.
Sarhoş olduğunu sandım, ona yardım etmeye çalıştım.
Ama ona ceketimi verme önerimi reddetti.
Belki de onun dünyasında mevsim yazdı.
Bedeni onu bekleyen kişinin tutkusuyla ısınmıştı.

Burada saydığım yazarların hemen hemen tüm kitaplarını okudum ama burası çekirdeğidir beyler. Bu kadarını okuyun bari lan. Armut piş ağzıma düş vay amk.


Olabildiğince özet geçmeye çalıştım ama mevzu derin. Bıraksan sana her kitabı günlerce anlatırım. Bir Barni kolay yetişmiyor, eheh.

Bir dahaki yazımda yine profil oluşturmaya devam edeceğim. Hadi eyvallah.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder