2 Eylül 2012 Pazar

Aldatılma Testi - İlişkiler Neden Yürümüyor?

Merhaba horanta.

Bir çok mesaj alıyorum sizden ilişkilerinizden yakınıyorsunuz hep, özellikle kızlar. Çoğunuz durumu anlatıp benden bir çıkış yolu göstermemi istiyor, eyvallah. Elimden geldiği kadar hepinizle ilgilenmeye çalışıyorum, geri dönemediklerim gönül koymasın hepinizi seviyorum ( yazar burda büyük gögüslü, 8.3 ve üzeri puanlı kızlara sesleniyor ) , galp. Bu yazımda size hep aynı minvalde dönüp duran, bitip bitip başlayan ilişkiler üzerine bir kaç laf edeceğim.

Bir ilişki yürümüyorsa, yürümüyordur amına koyim.

-Nhasıl yha .s.s.s
+Anlatıyorum dinle iki dakka kemçük ağzına sıçtırma.

Çogunuzdan gelen mesajlar hep aynı yönde...

Ya araya eski sevgililer girer, ki onların ta amına koyim ben, ya güvensizlik var ya kıskançlık var ya adamın/kızın geçmişi var ya yalanlar var. Var oğlu var.

Lan var ya ne mesajlar geliyor okusanız hayretler içinde kalırsınız. Bu kadar girift ve dinamikleri fazla olan hayatları Super Best Friends bir araya gelse yazamaz. Kaynım bana kaydı ben kaynıma kaydım tarzı bir ton olay var. Korkma ama sikseler yayınlamam, aramızda yavrum. Kıps.

Bakın size burada bir senaryo anlatacağım hepiniz "herif beni anlatıyür" diyeceksiniz. Burdan sonra kızlara hitap ediyor gibi konuşacağım, erkeksen kafanda convert et.


Adam size bir yalan söyler, yakalanır. Güveniniz bir parça kırılır, eyvallah edersiniz yalana göre. Sonra bir daha yakalarsın ama seversin eşşoleşşeği kavga çıkarırsın ama yine de devam eder ilişki. Ama artık adam yalancı yaftası yedi ya, güvensizlikler başlar.

-Lan acaba bu yine bana PES oynucam diyip Pelinsu'ya mı gitti?!bir1!

meme seksi kiz

Temsili Pelinsu


Burada boku yedin işte bebeğim. Adama güven sıfır. Her arkanı döndüğünde acaba ne bok yiyor diye adamı mı kovalayacaksın?

Buradan sonra ilişkinin cehennem safhası başlar. Adama boyuna hesap sormalar:

-Faruk!!1! Nerdersin sen?
-Hayatım arkadaşlarla PES oynuyoruz dedim ya Ahmetlerdeyiz dedim ya?
-Arkadan kız sesi geliyor kim o orospu çabuk söyle bana??!!1?
-Aşkım çıldırma televizyonun sesi o!
-Faruk yalan söyleme duydum ben kız var orda!

pppffffsssss.

Şu konuşma var ya bitmez amına koyim. Ne Faruk o kızı inandırabilir orada bir kız olmadığına ne de kız ikna olur.

Neyse bir şekilde çözülür o gün olay, aslında ertelenir, sonraki gün de okuldaki güzel kankadan maraz çıkar. İlla kızla tanışıcam diye zılgıt atarsın, gidersin tanışırsın için rahatlar, bu sefer Facebook'ta kızın biri çocuğun fotografını beğenir yine cıngar çıkar.

Ve inevitable question: Daha ne kadar böyle devam edeceksin?

Güven bitmiş. Her anını takip mi edeceksin? Nah takip edersin! Her aklına gelen yolu dene, yapamazsın. Ben neler denedim amına koyim hatrı sayılır da bir IQ'm var yok olmuyor. Barni boşuna Kara Gümrüğü yakıp Barni olmadı. Zaten yazının sonunda size bir yöntem söyleyeceğim, aldatıp aldatmadığını %100 anlayacaksınız. Belki onlarca ilişki bitecek, ama ayakta sikilmeyin. Yazının sonunda anlatıcam bekleyin yavrular.

Böyle gitmez kızlar. Gitmiyor.

Velhasıl kelam, sonunda bir yerden öğrenirsin adam/kız seni aldatmış. Burada ilişkilerde ayrılık sahfası olarak dönen 3 evreyi anlatıcam size. İlla adamın sizi aldatmasına da gerek yok.

uzgun kasli

üzgün kaslı mutsuz ilişkiyi temsil eder.


Ben yukarda saydığım, bkz: (Ya araya eski sevgililer girer, ki onların ta amına koyim ben, ya güvensizlik var ya kıskançlık var ya adamın/kızın geçmişi var ya yalanlar var. Var oğlu var.)  nedenlerden birini verdim. Her döngüsel ilişkide yaşanır bunlar. Değinmek istediğim de bu döngü aslında. Kırın bu çemberi amına koyim, ayrılıp ayrılıp barışmayın. Şu boku yemeyin.

Adam seni aldattıysa olayın suçlusu adam değil bebeğim, ballarım sizsiniz. "Herif beni aldattı suçlusu ben miyim lililil" diye bir zılgıt atma bekle anlatacağım. Sen suçlusun çünkü güven bitince terk etmiyorsun o gemiyi.

-Ama chok seviyorum Barniiieeee yhaa .s.s.s
+Bazen sevmek yetmiyor balım. Sad but true.

Yürümeyen her ilişkide bir kaç kere ayrılık olmuştur. Olmadıysa bile olacaktır. Kaynak: Ben.
Size bir ayrılığın, hangi sebeple olursa olsun değişmez 3 safhasını anlatacağım kızlar. Hepiniz "anaaa ben" diyeceksiniz. Hatalar hep burada oluyor zaten.

İlk safha: bitiş.

Adam seni aldatıyor, bunu gururuna yediremiyorsun. Okay, right move.

Direk ayrılıyorsun adamdan ( bunun bir de ayrılamayan kitlesi var ve hiç az değiller, onlar komple gerizekalı ) bir kaç gün içip içip ağlıyorsun bu arada herif seni arayıp duruyor, "bi daa etmem Hatca bokun yiyim" diye.

--------------------------------------------------

Bu arada salondan dinleyiciler arasından bir ses duluyur:
- Herif beni anlatıyür

Seni tabi, kimi anlatıyoruz burda. Hepiniz aynı boku yiyorsunuz.

--------------------------------------------------

Arkadaşlar toplanır eve sen pijamanın içinde, yastığa sarılmış kolların, gözlerini sel basmış ve yer çekimine yenik yaşların. Güzel anların fotoğraflarına bakıp bakıp ağlamalar. Önce çocuktan gelen telefonları meşgule düşürmeler, sonra hiç bakmamalar. Telefon çalar da çalar, sen başında ağlar açmazsın. Havanı yiyim senin, o yelkenleri indirecek kadar saf ve salaksın sen.

İkinci Safha: İnkar

-Nasıl yapar ya nasıl???

Çok tanıdık bu söz değil mi... Oysa arada kavga ediyordunuz ama öyle seviyordu ki. Hangi ilişkide kavga olmuyordu ki, kavga tuzu biberiydi ilişkinin. Geçenlerde balonları böööllleee uçurmuştu da herkes şaşırmıştı.

Hem inkar edersin onun bunu yapabilmiş olmasını hem de güzel anları aklına getirirsin.

Nasıl işse bilmiyorum amına koyim hep de güzel anlar gelir akla ha. Seni aldattığı falan hiç gelmez eski anları düşününce.

Hala ağlarsın. Özellikle kızlar bu dönemde Facebook ve Twitter gibi mecralarda şarkılar paylaşırlar Allah senin belanı versin temalı.

Kızlar ayrılığı Demet Akalın sponsorluğunda yaşar beyler.

-İlk evre ( Allah senin belanı versin ) şarkıcıları ve şarkıları:
+Demet Akalın - Bittim
+ Demet Akalın - Seven Kızın Romanı

Gibi şarkılar. İsyan içerir, +18.

-İkinci evre ( siktir git ben daha iyisini bulurum kiee ) şarkıcıları ve şarkıları:
Demet Akalın - Aferdersin
Demet Akalın - Çanta

Minvalinde şarkılar. Kişiler ve şarkılar değişebilir anladınız siz.

Hele bir üçüncü evre vardır bu inkar kısmında çok tehlikelidir kızlar: Adamı hala seviyor olmak, unutamamak ve geri dönmesini istemek.


-Üçüncü evre ( unutamadım dön ) şarkıları ve şarkıcıları:
Kenan Doğulu - Bal Gibi  -  Alt metni : Sen o orospuya gittin ama senin diğer yarın bendim :((((((

vs vs.


Bak bebeğim, balım. Seviyor olabilirsin. Ben de köpekler gibi sevdim. Dünyada yapmaz, ben yaparım o yapmaz dedim yaptı. İnsanlar bu boku yiyor yani. Bazen sevsen de olmaz.

İşte tam burada yapıyorsunuz hatayı, adama ikinci bir şans vererek. Bir laf var ya "Herkes ikinci bir şansı hak eder." diye. Onu diyen benim bok yedi başının ben amına koyim.

O adama ikinci bir şans verdiğinde ne olacak biliyor musun, şimdi anlatıcam "ayyyyynı kaynım, eveeett aynen" diyeceksin.

Adamı yanına çagırdın konuşmak için geldi karşında ağlıyor, yere bakıyor yüzüne bile değil. Pişman hesapta. Sarılıp ağlıyorsunuz, bir make-up sex ve barışıyorsunuz. Her şey güzel, mission accomplished. Bok accomplished.

Asıl cehennem şimdi başlıyor a be salağım a be güzelim. Yaşadık biliyoruz amına koyim. Bir yere gitse, nereye gidiyorsun demeler, Ahmetlerdeyim dese, Ahmet'i versene ya konuşayımlar.

Lan bir kız arkadaşımın sevgilisi başka bir şehirde normal bir kız arkadaşından bir proje alacaktı stajı için, bunu da arkadaşıma söyledi. Benim arkadaş sevgilisine "Telefon açık kalacak, dinlicem orda ne konuştuğunuzu" dedi ve  1.5 saat bunların orada ne konuştuklarını dinledi telefondan.

İlişki mi kızım bu? Bitmiş bu amına koyim? Adam bir kere yalancı, aldatan yaftası yedi. Her seferinde peşini mi kovalayacaksın? Yapamazsın, bir yerde yorulursun yine biter. Olan da senin zamanına olur. Hayat güzel lan. Bunu boktan adamlarla/kızlarla harcama. Bak yazdık amına kodumun yerinde okumuyorsun ki: 4 Kuralı - Hayata Dair.

Nevada Gereksiz Araştırmalar Enstitüsü'nün yaptığı bir araştırmaya göre ikinci bir şans verilen ilişkiler %83 oranında yeniden bitiyor.

Bilim amk. Determinizm diye bir şey var. Aynı koşullar altında aynı olaylar aynı sonuçları verir. Bir kere ilişkiyi bitirmeye götüren neden bir kere daha götürecektir. 

"Bu sefer çok güzel yha hiç sorunumuz yok kieeee" diyen kıza/erkeğe 3 ay veriyorum.

Tüm yazının ana fikri: Bitecek ahali. Bir kere bir ilişki bitmişse yine bitecek. Tekrar başlamanın alemi yok, kendini kandırırsın. Devam etsen de her şeye rağmen cehennem olur o ilişki sana. Bir ilişkiye kırk kere şans verilmez, ikinci bile verilmez. Ayrılıp ayrılıp barışmayın, bak çevremde görüyorum yakalarsam ağzınıza kürekle vururum. 1 kere üzülüp atlatacağınız yere 850 sefer üzülüyorsunuz.

kiz tavlama

Temsili kürek, Barni ağzınıza vuracağı küreğin aynısı olacağını taahhüt etmez.

Üçüncü safha: Yeniden Doğuş.

Burada artık olayı atlatıp yeni ilişkilere yelken açıyoruz. Hepinize tavsiye ettiğim budur.

Bu anlattığım süreçte sakın içinizdeki sevgiyi bitirmeden sırf adamı/kızı unutmak için yeni bir ilişkiye başlamayın. Karşınızdaki insana da yazık etmeyin. Belki yenisini seversin ayrı bir şey. Ama gördüklerimden yola çıkarak söylüyorum ki ( başta da yazdım ya eski sevgili diye ) eski sevgili anılardan, bir yerden hortlayıp yeni ilişkinin içini sikiyor. 

Bak sana kimseyle yatma, sevişme demiyorum ama "ilişki" diyebileceğin bir şeye başlama. Bakın beyler bu lafım sizlere.

Ben bu ayrılık safhasında kızlarla olurum, olmam değil. Ama onlara dürüst olurum, bak ben ciddi bir ilişki istemiyorum-hazır değilim diye. Takılmak isterlerse takılırım. Emin olun bir çoğundan okay alırım beyler. İstatistikler 10 kızdan 8'i diyor.

Karşınızdaki insana dürüst olun beyler bayanlar. Hayattaki en güzel erdemdir. Kaybetmezsiniz. Seninle sevişecek kız ciddi ilişki istemiyorsun diye seninle sevişmemezlik etmez. Canı seni çekmişse bitmiştir olay.

Twitter'da bahsettim, aldatıp-aldatılmadığınızı %100 anlayacağınız bir yol vereceğim diye. Bu yüzden bir çoğunuzun ilişkisi bitebilir zalımeyler. Demedi demeyin. Ayakta sikilmeyin diye vereceğim bu yöntemi, belki de bilenler vardır. Capslerle ilerleyeceğim, el ele tutuşun kaybolmayın ehehe.


Evet beyler bayanlar,

İlk iş ( Ben bunu hep Turkcell'den yaptım onçün Turkcell anlatacağım bilmiyorum öteki operatörlerde de var mı )  kızın/adamın telefonunu alıyoruz. 2222'ye mesaj atıp Web işlemlerinde kullanağımız şifreyi yazıyoruz. Gelen şifreyle işimiz, dursun o anlatacağım ne yapacağını o şifreyle.


 İkinci olarak, Turkcell'in sayfasına giriyoruz.

kiz tavlama


Burda Online işlemlere tıkladıktan sonra açılan yerde Bireysel'e tıklıyoruz. Oraya tıklayınca şöyle bir ekran açılacak:

kiz tavlama


Buraya kızın/adamın telefonunu ve az önce gelen şireyi giriyoruz. Şu ekran açılacak:


kiz tavlama


Burda TL İşlemlerim daha sonra Kullanım Detay'ı na tıklayınca son iki aya ait kullanım detaylarını görebileceğimizi yazıyor.Kızın/erkeğin "lan şu zamandan kıllanmıştım" dediğim iki tarihini girip TAMAM'a tıklıyorum şöyle bir ekran geliyor:

kiz tavlama

Burda kızın/erkeğin aradığı, mesaj attığı numaraların son 4 rakamı hariç hepsi çıkıyor. İsteyen aşağıda PDF formatında görüntüle diyip çıktı alabilir.

EEEE???!? nasıl anlayacağız aldattığını diyenlere, bir kız/erkek sevgilisi olmayan veya birşeyler hissetmediği birine yüzlerce mesaj atmaz, saatlerce konuşmaz diyorum. Ha kızlar yapar bazen çok yakın arkadaşları vardır 1-2 tane onlarla konuşur. Onu da zaten anlarsınız eğer arkadaşıysa çünkü sadece son 4 rakamı yok. Zaten kızın/erkeğin sizi aldattığı adamın/kızın o adamın/kızın arkadaşıyla aynı ilk 6 hanesi olma ihtimali çok düşük. ARKADAŞ ARKADAŞA MESAJ ATAR, KONUŞUR AMA GÜNLERCE HER GÜN YÜZLERCE MESAJ ATMAZ, SAATLERCE KONUŞMAZ. Anladınız siz.

Bir yazının daha sonuna geldik yazmaktan geberdim. İnşallah şu yazıdan feyizlenenler olur da boşuna yorulmuş olmam.

3 yorum:

  1. helal panpa güzel yazı. bu yöntemi de bilmiyordum uygulanabilitesi var.

    YanıtlaSil
  2. helel güzeldi diğer operatörlerde de var üstelik numaraların tamamı görünüyor çok denedim eskiden ebem zikilirdi sabahlara kadar tek tek numara kontrol etmekten

    YanıtlaSil
  3. evenmek isteyen baylar bayanlar

    https://evlilik-izdivac.blogspot.com.tr/

    ücretsiz evlilik arkadaşlık ilanları sitesi

    YanıtlaSil