29 Ağustos 2012 Çarşamba

Ask.fm Hakkında

Kızlar merhaba.

Kızlar diyorum çünkü bunu çoğunlukla kızlar yapıyor ya da Dark Side'a geçmiş former erkekler.

Bak sakin olayım diyorum elim ayağım titriyor amına koduğumun yerinde. Tamam sakinim, saki...

NE LAN BU ASK.FM DALYARAKLIĞI NE AMINA KOYİM??!

"BANA SOYU SOOOOOOOOYYYY"

BEN SANA NIYE MAL MAL SORULAR SORAYIM?? KIZLAR YAPMAYIN BU SALAKLIĞI HER BOKUNUZU ORTAYA DÖKMEYİN! BU KADAR MI EGONUZUN POHPOHLANMAYA İHTİYACI VAR? BU KADAR MI MUHTAÇSINIZ?

Bir abim vardı acaip abaza bir herifti ama çok iyi adamdı çok severdim. Yolda giden 3 kız görse, Barni 10 posta hakkın var 3'üne nasıl bölüştürürsün derdi. Ben de mesela; 6 posta 1.sine, 4 posta 2. derdim. O da sorardı 3. kıza niye yok lan diye. Ben de çirkin abi hiç elimi sürmem derdim. O da ne derdi biliyor musunuz kızlar? İbretlik amına koyayım: "Çok muhtacım dese? Çok kötüyüm dese? Çok dardayım, zordayım dese?"

Bu kadar mı muhtaçsınız kızlar?

Ohhffsss. Tamam normale döndüm.

Bakın kızlar, bebeklerim, ballarım. Şu ask.fm denen salaklığı bırakın artık. Sorulan her soruya cevap veriyorsunuz hiç bir gizeminiz kalmıyor. Ask.fm'i olan bir kızı 3 dakikada çözerim. Heyacanınız bitiyor lan!  Bir çelınç olayı yaratamıyorsunuz.

Hayır her sorulana yanıt verdiğiniz için tavlanmanız da çok kolay. Çıktığın adamı hala sevip sevmediğin, tanganın rengi, hobilerin her bokun piyasada.

Lan bak Kuran çarpsın geçen gün şunu gördüm, ama caps'ini almadım kafamı sikeyim:

Anonim: Senin amına kol sokmuşlar doğru mu?
Kız: Senin ananınkine sokmuşlar heraldeeeee.

...
Söyleyecek söz yok ya. Lan bari bunu yayınlama da kaşarım diye bağırma.

Bir de bunun erkek versiyonları var. Siz neyin peşindesiniz olm? Olayınız ne lan? Castin Biber misiniz, Conas Bıradır mısınız, bir de şimdi Zayn Malik diye bir dalyarak çıktı o musunuz?

"100 sorumu beqen 100 sorunu beqeneyim" gibi sorular falan soruyorsunuz lan. Etmeyin bak bokunuzu yiyim bunlar IQ Level 50-60 düzeyinde hareketler. O kadar anlatıyoruz anlatıyoruz anlamıyorsunuz amına kodumun yerinde.

Neyse arada öyle bir yazayım dedim akşama fitness olayına giricem. Hadi eyvallah.

Özet: Şu sol daşşan hali nolacak

2 yorum:

  1. Kız değilim ama adamın dibisin Barni

    YanıtlaSil
  2. barni moloztaş lan kızlar okuyomuş bu kadar küfürlü söz çok gibi amcık

    YanıtlaSil