12 Mart 2015 Perşembe

Sevişme Müzikleri

Sevişme Müzikleri Beyler selamlar.

Naptınız lan keranacılar. Bugünkü konumuz başka yarayışlı bir şey, sevişme müzikleri. Müzikler sevişmeye tat katar beyler.

Beyler bi sefer müziksiz sevişme olmaz. Damacanayla sevişmiyorsun, sonuçta karsında ruhu, duyguları olan bir canlı var. Listeyi sıradan yapmadım, önce slow bi müzikle ön sevişme yap. Mümkünse bunu da uzat. Cila olmadan rakı içilmez güzel kardeşim. 30 sene abaza kalsan da hiç bi zaman ahırdan boşalıyor gibi kızın üstüne atlama. Sakin ol, tadını çıkar. Müziğe göre davran, hızlanırsa hızlan, yavaşlarsa yavaşla. Kız buna bayılır, dene gör.

Direk playlisti buraya gömüyorum. Liste her daim güncellenecektir. Liste'de Deep House tarzı müzikler ağırlıktadır. Gah çoşan, gah durulan sizi de bir tempoya akşedecek, nakışın kalitesini arttıracak müziklerdir.



7 yorum:

  1. Barni devam etsene olum yazılatına bak kürek geliyo

    YanıtlaSil
  2. Amcamın oğlu. parti kur müridin oluyum. olum sadece bana taktik versen yeter be. yazılar devam. yoksa sikin kurur bak.

    YanıtlaSil
  3. Selamlar, dostum blogunu bugun keşfettik ve ilk yazını okuduktan sonra hepsini okumaya başladık fakat uzun zamandır yazmadığını fark ettik. Pek asosyal bir tip oldugum söylenemez fakat şahsen yazılarını cok başarılı buldum. Not: Ulan piç kızlı erkekli tribe girdik evin içinde 1. sezondan himym izliyoruz vize haftası, uzun lafın kısası yazılarına devam edersen eskişehir tayfa takipte :)

    YanıtlaSil
  4. Yeni yazı nerede aq

    YanıtlaSil
  5. Barni dostum, üniversitede bi kızdan hoşlanıyorum, sürekli göz göze geliyoruz ama nasıl muhabbete girerim bir türlü bulamıyorum, diğer kızlarla çok rahat konuşuyorum ama bu kıza sorucak sorum yok yardım et

    YanıtlaSil
  6. Barni reyiz üni kız tavlama taktiklerinden geliyorum bütün hepsinin altına Numaramı bıraktım evet ama ben yazının devamı var sanıyordum üzdün barni aym Kraying yıl 2017 oldu ben hala takip ediyorum sende yaz lütfen yoksa kürek ready steady go olmasın seviliyorsun ismine buse buse gül yine numaramı bırakayım whatsapp dan ulaş pls
    0535 594 69 59

    YanıtlaSil
  7. amk aklımı sikeyim neler yazmısım

    YanıtlaSil